Orealiserade bildidéers sista viloplats.


El Sueño, olja på akrylglas, 42x28 cm, 2007

torsdag, oktober 09, 2008

Väntan över

Det obegripliga uppkopplingsfelet är åtgärdat, jag kan kasta igen. Och nu är det den här bilden som åker ut, för nu har jag tröttnat på att sitta och vänta på att det ska hända någonting annat.




De här stackarna sitter och väntar på att någon annan ska släppa ut dem. Vem skulle det vara?

Det har handlat mycket om slut på sista tiden, och
här är ännu mer (i ett program som heter Snittet, jag kommer in efter ungefär halva programmet och pratar bland annat om ovanstående teckning). Jag kan inte sluta tänka att jag måste sluta med mina slutna rum men nu får det faktiskt vara SLUT med det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var du!

Jag hörde bara en mening från en radio som stod på och visste med en gång.

Jag ska lyssna på hela på webben.

Bloggarkiv

Kontakt

yngve_radberg@bredband.net
Bloggtoppen.se